Νέα / Απόψεις H Δυτική Αττική πρωταγωνίστρια στη μετά COVID-19 εποχή

Άρθρο στην εφημερίδα ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ – Σάββατο 16/1/2021

Η παγκόσμια ιστορία έχει πολλά παραδείγματα κρίσεων, τις οποίες ακολούθησαν ιστορικές αλλαγές. Μια προσεκτική ματιά, όμως, στις ιστορικές κρίσεις που έχει βιώσει η ανθρωπότητα και τον τρόπο που αυτές ξεπεράστηκαν μας αποκαλύπτει ότι απαιτούνται δύο κυρίως συνθήκες: οι ιδιωτικές επενδύσεις και η εμπιστοσύνη. Ευτυχώς, με τον ερχομό του εμβολίου και το εθνικό σχέδιο εμβολιασμού ήδη σε εξέλιξη , είμαστε σε θέση να συζητάμε για τη μετά COVID-19 εποχή.

Στη χώρα μας αυτή τη στιγμή η συνθήκη της εμπιστοσύνης, που αφορά κυρίως την εμπιστοσύνη που καλλιεργεί και γεννά το κράτος, έχει ανοδικές τάσεις, μετά από μια μακρά περίοδο σκεπτικισμού τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό της χώρας.   

Ο κρατικός προϋπολογισμός του 2021 έχει όλα εκείνα τα στοιχεία για να χαρακτηρίζεται συγκρατημένα αισιόδοξος. Δεν αφήνει κανέναν μόνο του κατά το διάστημα της κρίσης ενώ ταυτόχρονα θέτει τις βάσεις για την επόμενη ημέρα.

Το σχέδιο εθνικής ανασυγκρότησης για την αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης δεν είναι μόνο το επιστέγασμα των διεκδικήσεων του πρωθυπουργού αλλά και η τρανότερη απόδειξη για την οραματική του φύση. 

Η απότομη ψηφιοποίηση των κρατικών υπηρεσιών, που έφερε εις πέρας το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, επίλυσε χρόνιες εκκρεμότητες και δημιούργησε νέες προοπτικές.

Τα τρία σημεία αυτά είναι μόνο κάποια από τα σημαντικότερα εφόδια που έχει η χώρας μας, ώστε να μην χάσει ένα ακόμα αναπτυξιακό τρένο. 

Σε αυτήν την επόμενη ημέρα είμαι βέβαιος ότι η Δυτική Αττική, θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στις εξελίξεις. 

Πρόκειται για μία αναπτυσσόμενη περιφέρεια, την οποία ήρθε η ώρα να δούμε ολιστικά. 

Το Θριάσιο Πεδίο ήδη μετασχηματίζεται σε ένα διαβαλκανικό μεταφορικό κέντρο. Ο ταχύτατα αναπτυσσόμενος κλάδος των μεταφορών έχει από νωρίς εντοπίσει τη γεωστρατηγική του σημασία, καθώς συνδέεται άμεσα με τέσσερα μέσα μεταφοράς (οδικό, σιδηροδρομικό, θαλάσσιο, αερομεταφορικό) τη στιγμή που τα περισσότερα μεταφορικά κέντρα της Ευρώπης συνδέονται μόνο με δύο.

Στα όρια της Δυτικής Αττικής έχουν μεταφερθεί μεγάλα ονόματα του εμπορίου και της βιομηχανίας ενώ πρόσφατα έγινε γνωστή η πρόθεση εταιρείας παγκόσμιου βεληνεκούς να επενδύσει στην κατασκευή κέντρου διανομής στην περιοχή.

Όλη αυτή η περιρρέουσα ατμόσφαιρα με δεδομένα τα εμβληματικά έργα που έχουν ανακοινωθεί από την κυβέρνηση με κάνουν να έχω τη βαθιά πεποίθηση ότι η Δυτική Αττική θα είναι πρωταγωνίστρια στη μετά COVID-19 εποχή.